When I was born, I was a star.
When I was a kid, I was dreaming to fly.
When I was a woman, I met you.
And then, I found hope...........

Reason why? Reason why? Now I'm here?
Reason why? Reason why? I'm still alive?
Reason why? Reason why? Now I'm here and there?
Reason why? Reason why? I'm still alive?

Thank you my lover, you just made my life.
I don't know my birth, I don't know the meaning the life.
But wish you were in here, missing your smile, missing your warmth, no more cry...

Reason why? Reason why? Now I'm here?
Reason why? Reason why? I'm still alive?
Reason why? Reason why? I have to choose to trust?
Reason why? Reason why? 'Cuz I give life to you............

Things I saw and things I felt, or even the tears I dropped that made me my life.
Let me see this beautiful light, yes, I think you the world for the love and the power you gave me, that right.
I remember you saying looking back won't do any good.
But learn the past and the bad to the good.
Lets see the reason why I'm here? And what I've done in my life?
That brought me here to this point. Maybe luck, maybe love, maybe fate.
I don't know the reason why.....When I was a woman, I found hope.
Then I'm still a woman and I trust hope!

Reason why? Now I'm here?
Reason why? I'm still alive?
Reason why? I have to choose to trust?
Reason why? Cuz' I give life to you, cuz' you give life to me..........








當我誕生時,我是顆閃耀的星
當我孩提時,我曾夢想飛翔
當我是一個女人時,我遇見了你
而後,我找到了希望

什麼原因,現在我在此地?
什麼原因,我仍活著?
什麼原因,現在我在這裡及那裡?
什麼原因?我仍活著?

謝謝我的愛,你如此地創造了我的生命
我不懂我為何誕生,我不懂生命的意義
但仍希望你在這,想念你的笑,你的溫暖,不再哭泣

什麼原因?現在我仍在這裡?
什麼原因? 我仍活著?
什麼原因? 我必須選擇相信??
什麼原因? 因為我將此生交予你

我所見的、所感受的事物,或甚至我拭去的淚水,創造我的生命?
讓我看見那美麗的光芒,我想你用愛及力量給了我全世界,如此的明顯。?
我記得你說過往回看不會有任何幫助 
但學習過去犯下的錯是件好事 
那就讓我看什麼原因我在這裡?而我在此生中做了些什麼?
帶我來這裡的理由,也許是幸運、是愛、是命運?
我不知道原因是什麼?

當我是個女人,我找到希望
而我仍然是個女人,我相信希望

什麼原因?我現在仍在這裡? 
什麼原因?我仍活著?
什麼原因?我必須選擇相信? 
什麼原因?因為我將生命交予你,而你也將生命交予我 
arrow
arrow
    全站熱搜

    hayashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()