So Check it out and turn up the bass
And let you know that we're the best
Burst open split open
No time to answer any question

Just with us and feel the groove
Check g.l.o.b.e gonna proove
Move you chest roll up you robe
Dance trance all in a globe

FEEL LIKE DANCE 曾幾何時
令人目眩的回憶 成了難忘的昔日
如此地令人難受 不堪再回味
搞不懂 世間男女總愛追求多彩多姿的戀情
談那絕對不滿足的戀愛 今晚且一起共舞吧!

Let me know that you never never gibe it up
Watch me now and we are gonna make it up
Put you hands up, put you hands up
Make some noise and all gonna wick it up

Keep on moving, just like this
And stay with us and keep on free
Happy baby? So move you body
Take you fun where you can find it

受夠了每天單調乏味一成不變的日子
輪番變換溫順與擔心的臉龐

令人想哭的夜晚公園裏 冷卻了喧囂的興奮
說也說不完的想念 誰來聽我訴說 我已無路可去

FEEL LIKE DANCE
曾幾何時 不願放棄的夢想
隨著乏味曲曲折折輾轉的機會消失了
I LOVE YOU 是我的祕密
始終都說不出 但是看著明天
為了活下去 我想再一次向你傳達

Cooling relacing in the morning
Nothing something in the evening
Hundred globe, don't stop

被煙霧團團圍住的甜言蜜語
現在也不必那樣地蠢蠢欲動

在睡不著的夜晚終點車站 獨自坐在長椅上回想
隨著早晨的來臨 也帶來了我的悲傷 我已無路可逃

FEEL LIKE DANCE 曾幾何時
令人目眩的回憶 成了難忘的昔日
如此地令人難受 不堪再回味
搞不懂 世間男女總愛追求多彩多姿的戀情
談那絕對不滿足的戀愛 今晚且一起共舞吧!

Day in day out feel like dance
Anytime anywhere we like dance
Day in day out feel like dance
Anytime anywhere we like dance


在夜晚哭泣的公園裏 獨自坐在長椅上回想
隨著早晨的來臨 也帶來了我的悲傷 我已無路可逃
FEEL LIKE DANCE...

Everybody dance
Try to find where is the entrance
Dance trance feel like dance
Have a good time and take you chance

FEEL LIKE DANCE....

Everybody dance
Break it out all this silence
Me and you have no difference
Feel like dance in this romance

I LOVE YOU....

Love you all
Throw away all the taboo
Coming to you just to rescue
Cause love is gonna continue

I LOVE YOU....

Love you all
Gonna give you a billet-doux
Just wanna make a rendez-vous
No adieu cause love is true

FEEL LIKE DANCE
曾幾何時 不願放棄的夢想
隨著乏味的曲曲折折輾轉的機會消失了
I LOVE YOU 是我的祕密
始終都說不出 看著明天
可是為了活下去 我想再一次 向你傳達


喜歡globe的入門single
也是出道single
經典的feel like dance
請唱成"fi le dam"
專屬KEIKO的唱法
至今仍是傳唱著
arrow
arrow
    全站熱搜

    hayashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()