selena gomez -kiss & tell  

 

 

這是一個我很喜歡的女藝人

年紀輕輕

已經影視歌三棲囉

當然~她是迪士尼繼麥莉後力捧的新人

美國當紅影集"少年魔法師"的女主角

主演電影"灰姑娘的歌舞情緣"、"公主保衛戰"

現又發行新專輯kiss & tell

她就是Selena Gomez

專輯KISS & TELL我已聽完

目前還蠻喜歡這首歌的

所以就PO歌詞上來啦

It doesn't hurt    
When I think of you
And all the things we'll
Never get to do
I don't dream at night about the way we were
I tore out the pictures, cross out all the words

Don't be fooled by all my tears,
Cause everything is fine
And you can pick up all the pieces
That you left behind

(Chorus)
Cause I never think about you
I'm better off without you
I don't miss you at all
I don't miss you at all
You don't spin around in my head
It's like you never existed
And I hope you don't call
I don't miss you at all
And I'm not trying to fight it
No, I'm not trying to fight it
So you can cross my name right
off the wall
I don't miss you at all

I go out seven nights a week
It feels so good to finally be free
And I party like I never did before
Oh, what in the world was I waiting for?
Everything is perfect now
Without you in my life
You could pick up all the pieces
that you left behind

(Chorus)
Cause I never think about you
I'm better off without you
I don't miss you at all
I don't miss you at all
You don't spin around in my head
It's like you never existed
And I hope you don't call
I don't miss you at all
And I'm not trying to fight it
No, I'm not trying to fight it
So you can cross my name right
off the wall
I don't miss you at all
I don't miss you at all

I'll just tell myself
Girl forget the past
No time for regrets
No more looking back
I'll forget you more
Every single day
Every step I take
Is getting better

(Chorus)
Cause I never think about you
I'm better off without you
I don't miss you at all
I don't miss you at all
You don't spin around in my head
It's like you never existed
And I hope you don't call
I don't miss you at all
And I'm not trying to fight it
No, I'm not trying to fight it
So you can cross my name right
off the wall
I don't miss you at all
I don't miss you
I don't miss you

當我想到你的時候 已不再痛苦

不再懷念過去我們一起做的任何事

我不會在夜晚夢見我們曾相聚的時光

撕掉照片 刪去你留給我的任何字句

我不會再傻得為你掉淚 

因為我依舊過得很好

而你可以拾起那些你曾留下的片段

 

(副歌)

因為我不曾想起過你

離開你我過得更好

我一點都不想你

我一點都不想你

你不在我的身邊打轉

就像你不曾存在過

而我希望你不要打電話給我

我一點都不想你

而我不想抗拒這一切

不,我不會抗拒這一切

所以,你可以在你的花名冊上跳過我的名字

我一點都不想你

 

我一星期裡七個夜晚都有約會

終於可以自由自在,感覺很棒

而我狂熱的跑趴就像我未曾瘋狂過一樣

哦,世界是如此的燦爛而我在等什麼

 這一切是如此的完美

當你離開了我的生命

你可以拾起那些你曾留下的片段

(副歌)

因為我不曾想起過你

離開你我過得更好

我一點都不想你

我一點都不想你

你不在我的身邊打轉

就像你不曾存在過

而我希望你不要打電話給我

我一點都不想你

而我不想抗拒這一切

不,我不會抗拒這一切

所以,你可以在你的花名冊上跳過我的名字

我一點都不想你

 

(副歌)

因為我不曾想起過你

離開你我過得更好

我一點都不想你

我一點都不想你

你不在我的身邊打轉

就像你不曾存在過

而我希望你不要打電話給我

我一點都不想你

而我不想抗拒這一切

不,我不會抗拒這一切

所以,你可以在你的花名冊上跳過我的名字

我一點都不想你

 

我告訴自己

一個好女人應該忘記過去

沒有時間後悔

不該再回頭看

我每一天都不曾想起你

我所做的每件事都是如此的美好

 

(副歌)

因為我不曾想起過你

離開你我過得更好

我一點都不想你

我一點都不想你

你不在我的身邊打轉

就像你不曾存在過

而我希望你不要打電話給我

我一點都不想你

而我不想抗拒這一切

不,我不會抗拒這一切

所以,你可以在你的花名冊上跳過我的名字

我一點都不想你

 

(以上為大尾不負責任翻譯)

arrow
arrow
    全站熱搜

    hayashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()