close

Fate has spoken 

My heart's one is chosen 

For I heard an angel sing our names last night 



It's love that found you 

My heart surrounds you 

For I can see all my life within' your eyes 



If they ask me what I'd wish for on a shooting star 

I'd say, all my life's dreams came true 

The day that I found you  

For you complete me Your heart helps to guide me 

For I've never known this love I have for you 

A special kind of thing  Eternally will be our special kind of thing 

命運可以解釋一切

我的心一直有個選擇

就在昨晚,我聽見天使輕吟我倆的名

是愛讓我找到了你

我的心滿滿的全是你

你的眼神盈滿的我了生命

如果有人問我會向流星許什麼願

我將會說 從我遇見你的那天起

我所有的夢想就已實現

你的心引導著我讓我完整

我從不知道擁有你的愛

是多麼特別的一件事

永遠是我們之間特別的事

(中文譯-大尾不負責任翻譯)
arrow
arrow
    全站熱搜

    hayashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()