close

LOVE U LIKE A LOVE SONG  

 

聽一陣子的歌了

會讓我想跟著唱

有時戀愛真的就是會讓人陷入這樣困境

當你遇上澳卡時

就彷彿得了人格分裂似的

一半的你想要愛

一半的你卻想要離開

這真的很煎熬

不過~

我似乎還很幸運地

沒碰上這樣的另一半!!!!

  

 

You make me so upset sometimes
I feel like a could lose my mind
The conversation goes nowhere
'Cause you're never gonna take me there
And I know what I know
And I know you're no good for me
Yeah I know what I know
And I know it's not meant to be

有時你讓我心煩

讓我感覺我失去我的心

這對話無法造成任何幫助

因為你從不曾認真對待

而我知道 我心底明白

我知道你對我來說並不是最好的

!我知道!我知道這並不代表什麼


Here's my dilemma
One half of me wants you
And the other half wants to forget
My my my dilemma
From the moment I met you
And I just can't get you out of my head

And I tell myself to run from you
But I found myself
Attracted to my dilemma
My dilemma
It's you it's you

這是我的困境

一部份的我愛著你

另一部份的我卻想忘了你

我的困境就在於我遇上你的那刻開始

但我就是無法將你驅離我的腦海

而我告訴自己該遠離你

但我卻發現我深受你的吸引

我的困境 其實就是你



Your eyes have told A thousand lies
But I believe them When they look in mine
I heard the rumours But you won't come clean
I guess I'm hoping It's because of me

And I know what I know
And I know you're no good for me
Yeah I know what I know
And I know it's not meant to be

你的雙眼總是閃著欺騙

但它們看著我時我卻選擇相信

雖然你從不曾辯解過我所聽到的謠言

我想我只能希望那是因為我

而我知道 我心底明白

我知道你對我來說並不是最好的

!我知道!我知道這並不代表什麼


Here's my dilemma
One half of me wants you
And the other half wants to forget
My my my dilemma
From the moment I met you
And I just can't get you out of my head

And I tell myself to run from you
But I found myself
Attracted to my dilemma
My dilemma
It's you it's you

這是我的困境

一部份的我愛著你

另一部份的我卻想忘了你

我的困境就在於我遇上你的那刻開始

但我就是無法將你驅離我的腦海

而我告訴自己該遠離你

但我卻發現我深受你的吸引

我的困境 其實就是你


Oh, I could live without you
Your smile, your eyes
The way you make me feel inside
I could live without you
But I don't wanna I don't wanna Oh Oh
You make me So upset sometimes

~其實我可以離開你

離開你的笑顏 你的雙眼

在你讓我感覺你心底有我時

我可以離開你

但我並不想 我並不想離開你

你有時真的讓我很心煩


Here's my dilemma
One half of me wants you
And the other half wants to forget
My my my dilemma
From the moment I met you
And I just can't get you out of my head

And I tell myself to run from you
But I found myself
Attracted to my dilemma
My dilemma
It's you it's you (it's you, it's you)
(it's you)

My my my dilemma


這是我的困境

一部份的我愛著你

另一部份的我卻想忘了你

我的困境就在於我遇上你的那刻開始

但我就是無法將你驅離我的腦海

而我告訴自己該遠離你

但我卻發現我深受你的吸引

我的困境 其實就是你

是你 是你 是你

我的困境

arrow
arrow
    全站熱搜

    hayashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()